ANTWERPEN
Ben jij de organisatorische krachtpatser die wij zoeken voor onze dynamische rol als Facility & Logistiek
Manager?
Word jij enthousiast van het beheren van
- aankopen
- voorraden
- en het aansturen van ons nieuw ERP-platform?
ZOEK DAN NIET VERDER!
What's in it for you?
Wat is jouw rol?
1. Aankoop- en voorraadbeheer
Effectief beheren van bestellingen, productfiches en leveranciersrelaties.
2. ERP-Platformbeheer
Actieve rol in het aansturen en opvolgen van ons innovatieve ERP-platform.
3. Facilitair Management
Verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van onze gebouwen, technische installaties en voorraadbeheer van facilitaire middelen.
4. Projectmanagement
Initiatie en implementatie van efficiëntie-verhogende projecten.
Ben jij klaar om deze uitdaging aan te gaan en ons team te versterken?
Solliciteer dan zeker!
MEER INFORMATIE OVER DE VACATURE 👇
PERSOONSGEBONDEN COMPETENTIES
JOBGERELATEERDE COMPETENTIES
- Coördineren van team-activiteiten en een organisatie leiden
- Adviseren en technisch bijstaan van teams, diensten, afgevaardigden, directies, ....
- Schade analyseren (beschadigingen, weersomstandigheden, ...) en de gepaste acties ondernemen
- De exploitatiestrategie van de infrastructuur en herzieningen hieraan (helpen) vastleggen
- Controleren of veiligheids- en exploitatievoorschriften en -procedures nageleefd worden (verkeerscirculatie, signalisatie, ...)
- Domein: Gebouwen
- De uitvoering van onderhoudswerkzaamheden en de conformiteit van de uitbating van infrastructuur of gebouwen controleren (begaanbaarheid in de winter, herstellingen, ...)
- Selecteren van leveranciers of dienstverleners en contracten van onderaannemers of leveranciers opvolgen en coördineren (verlengingen, nieuwe contracten, vervaldata, ...)
- Onderhandelen over contractvoorwaarden
- Controleren van geleverde diensten of producten
- Dienstverslagen opstellen en actualiseren (operaties, werkzaamheden, incidenten, aanpassingen, ...)
- Projecten, plannen, programma's van aanpassingswerken en onderhoud uitwerken of aanbevelen (planning, technische studies)
- De exploitatiebehoeften en –vereisten evalueren (aanpassingen, renovaties, aankopen) en technisch-economische oplossingen bepalen
- Menselijke en materiële middelen organiseren en onderhoudsoperaties coördineren aan wegeninfrastructuur, kunstwerken, gebouwen, ...
- Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
De Keyserlei 25, 2018 Antwerpen
Tel: +32 (0)3 201 59 85 antwerpen@biercentral.be
7/7 - 365 DAYS
Antwerp Boulevard BV
BE 0892 151 857
Elke dag van 11:30 tot 00:00
Vrij & zat van 11:30 tot 01:00
Botermarkt 11, 9000 Gent
Tel: +32 (0)9 329 05 04
gent@biercentral.be
7/7 - 365 DAYS
Bier Central Gent BV
BE 0704 661 052
Elke dag van 11:30 tot 00:00
Vrij & zat van 11:30 tot 01:00
Anspachlaan 37, 1000 Brussels
Tel: +32 (0)2 767 66 21
bxl@biercentral.be
7/7 - 365 DAYS
Bier Central Anspach BV
BE 0785 466 111
Elke dag van 12:00 tot 23:00
Vrij van 12:00 tot 00:00
Zat van 11:00 tot 00:00
Zon van 11:00 tot 23:00
Grote Markt 29, 2800 Mechelen
Tel: +32 (0)15 67 77 41
mechelen@biercentral.be
7/7 - 365 DAYS
Bier Central Mechelen BV
BE 0788 658 696
Elke dag van 11:00 tot 00:00
Vrij van 11:00 tot 01:00
Zat van 09:00 tot 01:00