Facility & Logistic Manager

ANTWERPEN

 

Ben jij de organisatorische krachtpatser die wij zoeken voor onze dynamische rol als Facility & Logistiek Manager?

Word jij enthousiast van het beheren van
- aankopen
- voorraden
- en het aansturen van ons nieuw ERP-platform?

ZOEK DAN NIET VERDER!

 

 

 

What's in it for you?

  • Een competitief salaris met extralegale voordelen
  • Een uitdagende, veelzijdige fulltime functie
  • Een dynamische werkomgeving
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Wat is jouw rol?

1.  Aankoop- en voorraadbeheer
Effectief beheren van bestellingen, productfiches en leveranciersrelaties.

2. ERP-Platformbeheer
Actieve rol in het aansturen en opvolgen van ons innovatieve ERP-platform.

3. Facilitair Management
Verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van onze gebouwen, technische installaties en voorraadbeheer van facilitaire middelen.

 

4. Projectmanagement
Initiatie en implementatie van efficiëntie-verhogende projecten.


Ben jij klaar om deze uitdaging aan te gaan en ons team te versterken?
Solliciteer dan zeker!

 



 

MEER INFORMATIE OVER DE VACATURE 👇

 


PERSOONSGEBONDEN COMPETENTIES

  • RESULTAATGERICHT
  • SAMENWERKEN
  • INITIATIEF
  • ANALYSEREN
  • ZELFSTANDIG
  • VERANTWOORDELIJKHEID
  • DIGITAAL DENKEN
  • BETROUWBAARHEID
  • COMMUNICEREN
  • ZORGVULDIGHEID
  • KRITISCH DENKEN
  • STRESSBESTENDIGHEID
  • BESLISSEN


JOBGERELATEERDE COMPETENTIES

- Coördineren van team-activiteiten en een organisatie leiden
- Adviseren en technisch bijstaan van teams, diensten, afgevaardigden, directies, ....
- Schade analyseren (beschadigingen, weersomstandigheden, ...) en de gepaste acties ondernemen

- De exploitatiestrategie van de infrastructuur en herzieningen hieraan (helpen) vastleggen

- Controleren of veiligheids- en exploitatievoorschriften en -procedures nageleefd worden (verkeerscirculatie, signalisatie, ...)

- Domein: Gebouwen

- De uitvoering van onderhoudswerkzaamheden en de conformiteit van de uitbating van infrastructuur of gebouwen controleren (begaanbaarheid in de winter, herstellingen, ...)

- Selecteren van leveranciers of dienstverleners en contracten  van onderaannemers of leveranciers opvolgen en coördineren (verlengingen, nieuwe contracten, vervaldata, ...)

- Onderhandelen over contractvoorwaarden

- Controleren van geleverde diensten of producten

- Dienstverslagen opstellen en actualiseren (operaties, werkzaamheden, incidenten, aanpassingen, ...)

- Projecten, plannen, programma's van aanpassingswerken en onderhoud uitwerken of aanbevelen (planning, technische studies)

- De exploitatiebehoeften en –vereisten evalueren (aanpassingen, renovaties, aankopen) en technisch-economische oplossingen bepalen

- Menselijke en materiële middelen organiseren en onderhoudsoperaties coördineren aan wegeninfrastructuur, kunstwerken, gebouwen, ...

- Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen